søndag den 17. maj 2015

Travlhed i haven



Nu er vi ved den tid, hvor der er voldsom travlhed i haven ikke mindst fordi ukrudtet vælter frem, men sådan er det jo hvert år, og heldigvis ved jeg, at inden længe tager alle mine stauder over og så for ukrudtet ikke en chance.

Jeg har lige været en runde for at tage et par billeder. Bl.a denne Rhododendron som blomstrer lystigt lige nu.


Næste billede er blomsten fra stenbræk. Bladene fra den plante er meget gode til buketter.


Billedet her er en Alium. Dem har jeg virkelig mange af. De er lige før de blomstrer og de breder sig meget villigt.


Sidste billede i denne omgang er et lille fuglehus jeg købte i Netto. Det er jeg helt vild med. Jeg har sat en nellike derind. Den fik viklet lidt sisal omkring, så potten ikke kan ses.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar